Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
We vinden het fijn om jouw vragen te beantwoorden. Je mag ons daarom altijd bellen op 085 080 5619
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Om bij Pure Life te bestellen heb je geen account nodig. Je kunt ook als gast afrekenen. Het is natuurlijk wel erg makkelijk als je jouw bestelling nog even wilt bekijken. Of om een volgende bestelling makkelijker af te ronden.
Wat zit er in de producten van Pure Life?
Alle voedingssupplementen en verzorgingsproducten zijn met grote zorg samengesteld. We maken zoveel mogelijk gebruik van duurzame en natuurlijke materialen. Allemaal voor jouw gezondheid. Natuurlijk gezond!
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven de €25,00 rekenen wij geen verzendkosten. Om te stimuleren u bestellingen zoveel mogelijk gelijktijdig te doen brengen wij €4,95 in rekening bij bestellingen onder de €25,00.
Ik krijg geen mail nadat ik op 'wachtwoord vergeten' heb geklikt.
Het zou kunnen dat er een onjuist e-mailadres was ingevuld bij gebruikersnaam.
Het kan ook zijn dat de mail van Pure Life misschien in één van de ongewenste mailboxen terecht is gekomen.
Mocht u er niet uitkomen, kunt u altijd even contact opnemen met een medewerker van Pure Life!
Ik kan bepaalde producten niet terugvinden op de website.
Bij ‘snelle order’ kunt u alle producten onder elkaar zien! Dat geeft een goed overzicht en is heel makkelijk met bestellen! Mocht u uw gewenste product niet kunnen vinden, kunt u contact opnemen met een medewerker van Pure Life. Wij helpen u graag verder.